ny sysselsättning

En dag fick jag för mig att skaffa mig en fritids sysselsättning. Jag gick in i en hobbyaffär för att hitta mig något kul och pyssligt att göra. Tro det eller inte så är jag ganska kreativ, har läst design program där jag ritade mycket kläder som jag sedan sydde upp. Jag har haft passion för att rita sen gud vet hur länge. Vill ha något nytt intresse nu. Jag har beslutat mig för att göra smycken. Ha ha ha, sluta garva. Det finns halvfabrikat smycke-kit där du har alltid du behöver sen är det bara att låta fantasin flöda. Första dagen var väldigt frustrerande eftersom det var mycket pille pill men jag tror jag börjar få kläm på det. Lär vara proffs till jul så kära familj och vänner, förvänta er att få hemmagjorda smycken till jul ( ha ha).

Ni får se slut resultatet då armbandet är klart.


( köpte nybörjar kit + en tång)



som sagt här kommer allt färdig sen kan man köpa andra pärlor och så


Det tog mig typ 20 min att få den där öglan så runt ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0