This is Gee

Jag har som ni märker svårt att sova. Snubblade in på en sida med olika tester. Jag tänker besvara så GOTT jag kan på dessa frågor så ni kan lära känna Gee. BRA va?!

Vilken svordom använder du mest?
Fan, jävlar, fuck och när jag råkar slå mig i något då PEEEEEEPER det till som fan. Det anses inte fint att svära och tro mig jag har taggat ner, plus att fan räknas inte tycker jag ha ha. 

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Aldrig innan 12

Var köper du dina matvaror ifrån?
Är det ett skämt eller? kylskåpet står alltid tomt.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ta bilden, kamera blyg :P

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle köra sillisar, fett suga min rumpa, skönhetsoperera min lilltå eller?? troligen INTE.
snackar vi 100kr eller million? hade det vart millioner skulle jag köpa hus till mamma&pappa
skicka stora summor till Eritrea, hjälpt mina syskon ekonomiskt.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
tshihihi, ja

När var senast någon stötte på dig?
ha ha vad är klockan nu?

Vad åt du till middag senast?
spagetti köttfärssås( midnight-snack)

Kan du vissla?
lärde mig i tidig ålder, hur skulle jag annars ragga på pojkarna?

Tittade du på tecknat när du var liten?
ha ha ha i still do 24/7

Äger du några popband t-shirts?
LOL, fick aldrig köpa backstreets boys  t-shirt av mamma och det tackar jag henne än idag för.

När flög du senast?
november

Pratar du några andra språk?
indeed, 3 språk flytande och jobbar på 2 till

Har du gråtit offentligt?
gråter sällan

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag har redan båda

Vad har du med dig in på bion?
en stor varm skarf för att det alltid är så jävla kallt där inne och varma chips

Vad har du för väder?
ha ha ha ha jag tolkar den frågan fel. Förr så brukade jag och mina vänner säga: vad har jag för väder för att kolla diskret om man hade snorkråkor i näsan. Är vädret bra, då var det ok men var storm eller blåser åt höger så visste man vad man skulle göra ha ha.
I mitt rum är det dock vindstilla :)

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Bild och sång

När sov du senast på golvet?
1 år sen, madrass vare det väl ändå.

Vilken är din favorit drink?
ohhh, det blir separat inlägg för denna :P
jag gillar det mesta men dricker aldrig drinkar med coca cola *blä*

Gillar du din boendesituation?
kan inte klaga, nu har jag tak över huvudet, kontraktet går dock ut i juni=hemlös ha ha.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8-9 h

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Många bollar i luften men jag är grym på jonglera.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
OH JA! Utsläng från klassen många gånger men jag fick alltid med mig kompisarna ut ha ha

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
26 och har absolut ingen åldersnojja

Tror du på liv på andra planeter?
efter Avatar så hoppas jag verkligen på det

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
antingen:
- Suck it up bitch you can do it!
- im one with the univers *haauuuummm*
- sjunger: you can get it if you really want och dont worry be happy :P

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ALDRIG I MITT LIV

Tycker du om att krama folk?
inte om nödvändigt

Äger du en digitalkamera?
några, ingen tycks fungera dock ha ha

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Terri Keri Hillson, många ha sagt det men ser inte jätte likheter. Kan Tydligen kan jag inte ens stava hennes namn :)

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Jag har växt ifrån det!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
eru galen jag lever för kött. Ge mig en buffé med bara kött

Är du mörkrädd?
Det skulle jag nog inte säga, bara om någon lurar i mörkret

Tre saker du alltid har med dig?
iphone
sminkväska
parfym/deo


Gud vad naken jag känner mig nu :P

G-night ya´ll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0