vacker ska bli vackrare

jag har tänkt på det ganska länge. Det är inte många som vet men jag ska genomföra en liten operation. Vacker måste blir vackrare så jag ska göra en liten läppförstoring.  Har kollat in olika klinik men jag har nu äntligen bestämt mig för Adam & eva, de har även rimmliga priser. Har varit där för konsultering och det är dags. Det kommer inte bli värsta förändringen men lite mer som mjuka moln. Min andra halva var inte så för det men nu är han onboard så nu ska vi spruta in lite kärlek. Det enda jag gruvar för mig är sprutan då jag har fobi för sprutor.  Jajjjks, jag har bokat tid för nästa vecka spännande..

wish me luck





dont you just wan kiss me? * miijaaaw*




Kommentarer
Postat av: Nyopererad / Näsplastikbloggen

Åh, restylane skulle jag vilja prova någon gång, men läpparna har aldrig varit prio haha ;D



Go for it, lägger du ut bilder sen så kan man få se? Du har ju redan så fylliga läppar förresten!

2010-04-01 @ 17:17:23
URL: http://nasoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0