Alla var extra söta igår..

Hej!
Jag bloggade visst inte igår :P
Jag jobbade  iallafall igår och man märkte att de var alla hjärtansdag för alla kom i par, KUL FÖR DEM!!!
Vi hade det trevligt iallafall! Min andra halva ringde natten till och även imorsen och han var ovanligt söt i tonen, Love is in the air.. själv var jag nyvaken så jag var inte lika söt i luren snarare lät som en man *morning voice* he he he

Men massa godis vart de iallafall... kollegorna på jobbet var extra söta igår =)







Avslitningsvis citat från Will smith:
"roses are red , vilote are blue.. im so fucking fine, but Carlton wha happend to u"

xoxo // Gee

Kommentarer
Postat av: Laila

gott med godis :P

2010-02-15 @ 17:38:14
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hahaha jag älskar citatet från Will Smith:-)

2010-02-17 @ 01:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0