Avatarized..


Så där ja, då har man sett den! Det enda jag tjatade om var; VART ÄR GLASÖGONEN!!

Filmen var faktist bra, man hade lite mixed feelings genom hela filmen..
Utan att avslöja för mycket vill jag dela med mig lite tankar kring dem.
Tänk att leva i en sån underbar värld som deras, där allt är harmoniskt och andligt. Vi talar om Livets stora cirkel (som Mufasa, simbas pappa sa)..
Mufasa: Simba, Allt som solen rör vid tillhör vårt rike
 *klipp*
Mufasa: Alla tillhör livets stora cirkel från den löpande antilopen till minsta gräshoppan
Simba: men pappa äter inte vi antiloper
Mufasa: Jo, min son, men när vi dör så blir våra kroppar till gräs och antiloper äter gräs...

Sure livets cirkel men deras connections är sååå mycket djupare. Tänk om det finns liv i andra världar där man kan må bra som de gör. Ärligt talat Vår kära jord, Tellus, har flippar ut lite precis som detta inlägg är på väg att göra...Jag vill också vara en Avatar... *buhuuu-me*

Jag älskar tecknat och min största största dröm vore att bli en seriefigur..
Seriöst, fatta va grymt o vara en seriefigur. Här har ni anledningen varför man bör vara en figur:

1. Du dör aldrig, även om du trillar ner för ett berg, (ex. Homer Simpsons)
2. Det är alltid lyckliga slut på sagorna.
3. Man kan börja sjunga och dansa utan anledning och ALLA kan refrängen (Alla kan hålla en ton)
4. Livet är enkelt utan stess
5. De åldras aldrig (seriöst när ska Maggie Simpsons börja prata??)

Men det finns självklart nackdelar:
1. De har bara 4 fingrar (Om man inte räknar med walt disney filmerna,snövit, Belle, cindy-fucking-rella o dem)
2. De har alltid samma kläder (lite synd, tecknarna måste ju ändå rita/måla kläder varför inte rita nya)


SÅ back to real life...
Ni som inte sett Avatar, Go a head seee den NU

Här har ni lite bilder från bion..




(lite varma chips)



(vakten Hugo, aka Men in Black)



(jag i mina efterlängtade glasögon, nerdig jag såg ut)




                                                                             


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

hehe åh mår dåligt redan nu, hatar smärta i kroppen :P



gott med varma chips btw :P

2010-02-17 @ 11:26:20
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; okej =) Hoppas jag också ;)

2010-02-17 @ 12:28:34
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Mimmi

Den låter ju jätte spännande! Ser framemot och se den:-)kram Mimmi

2010-02-18 @ 23:03:02
Postat av: Hannsi

Visst va den bra! Jag vill också vara en Avatar! :-P

Kraaam

2010-02-19 @ 09:22:37
Postat av: Gee

yes Hannsi.. den var bra, normalt brukar man bli besviken på filmer som alla snackat mkt om men inte den inte... du vet hur allt lyser i neon färgeri deras värld? jag och vakten Hugo tänka bara PYRANNNNNIIIIINNNN ha ha

2010-02-19 @ 13:04:10
URL: http://geme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0