BIO PLZ..

Jag tycker att jag borde bli bättre på att gå på bio. När jag är i USA tittar vi knappt på filmer hemma utan går alltid på bio, kanske för att det är billigare där. Det roliga med deras bio är att du köper biljetterna vid entren (daaah), sen när man ska in, redan där tar de biljetterna. Vi går o köper lite snask sen går till respektive bio salong. Kruxet e den att de tar inte biljetter vid biosalongen som man gör hemma i sverige så om man vill kan man kolla på ALLA filmer för priset av en betald film. Vi skulle se en film, men vi var tidiga så vi gick in o kolla 30 min av grann salongen och gick till vår salong efter de.. sjukt..

Ikväll har jag planerat att gå på bio. Min dejt för tonight blir ordningsvakten Hugo. He´s my bitch tonight eftersom det är jag som bjuder ut han men han står för snasket så han har lovat att poppa popcorn hemma och ta med till bion.. ha ha ha ha h

Bokade just biljetter för Avatar. Jag har hört för mycket om Avatar så jag måste see den nu bara för att avbryta alla konversationen genom att säga... MMMMMMMMMM jag ha sett den. Tydligen ska man see den i 3 D annars är det ingen mening :s, jag får typ ont i huvudet av glasögonen, så är de snyggfaktor nr 0, på Vakten Hugo så att säga, im always hot :P

http://www.youtube.com/watch?v=cRdxXPV9GNQ 

 Kattiga ögon.. miiiyaaaaw..





Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; gick in och kollade på posten.se

och såg att de hade tagit bort det. Attans vilken otur! Man kunde tydligen bara göra när det var allahjärtansdag.. :(



tror du att avatar är bra då? ;)



2010-02-16 @ 19:12:26
URL: http://HTTP://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Laila

Nu skrämde du mig!! Åhhhh :(:(

2010-02-16 @ 23:20:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Selli

TACK FÖR ATT JAG VAR DITT NÄST-SISTA-HANDSVAL!



HUGO (Ordningsvakten) Om du läser detta så vill jag att du ska veta att du var hennes sistahansval! När jag ditcha henne traska hon vidare till dig.. Hihi.. det är iallafall min tröst..



GEE: Next time om du vill gå på bio, ringmigigodtidtack!



Pussilago!

2010-02-16 @ 23:41:39
Postat av: Mimmi

Ohh jag vill också se det!! Var den bra?? Kram Mimmi:-)

2010-02-17 @ 01:20:04
Postat av: Gee

aaa.. fan den var shit bra...vissa filmer har stark intrycka på oss och man hör Såååå mkt om dem att de nästans känns som fan vad onödigt att see den nu, som en Vis person jag känner som Aldrig sett Titanic än idag :S



Selli: Ordningsvakten var min första prio att see filmen men, sen så svarade han inte i sin lur och jag tänkte antingen går jag själv eller så ringer jag runt o hör vilka som är suga/inte sett den ännu och du kära cuzzzzin är aldrig min sista prio...



Vi kan see precious, du gillar ju den där Operah som producerat filmen... Xoxo / Gee

2010-02-17 @ 02:23:55
URL: http://geme.blogg.se/
Postat av: Selli

Jaaajaaa vi säger så!



Har redan sett Precious, och den är skit grym! Correction.. Min vän heter faktist OPRAH och inte Operah..



Är också biosugen idag.. Fast jag vill ju se Farsan.. Om jag inte hittar nån att gå med så plingar ja dig ;P haha



Pussilago!

2010-02-17 @ 15:23:41
Postat av: Gee

.. ha ha ha.. potatis.. potäter som man inte säger :p men visst handlar den om en ganska storvuxen tjej ( typ som opeah)



a farsan vill jag också see.. visste fan inte att Farsan faktist är hans Farsa ha ha ha loser



Wolfman ska tydligen oxå vare nått..



hursomhaver ring mig om INGEN i din telbok svarar så är vi kvitt blink

2010-02-18 @ 02:59:14
URL: http://geme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0