Book club

Jag har varit lite dålig på senare tid att läsa böcker. Vill gärna hitta en bra bok som man inte kan lägga ner, sist jag hade en sådan bok var typ.. Harry Potter. Hi im Gee and i Love Harry Potter books (Hi Gee). Jag var som besatt av böckerna, läste ut en bok på 1000 sidor på 2 dagar medans jag skrev min c-uppsats. Det vill säga att jag tog paus från mina böcker med andra böcker. Nu fick jag tag på en bok som bara låg o ”dammade” på kontoret så jag tog den* ssschhh dont tell*. Den vita massajasen, corinne Hofmann. Jag har hört att den ska vara bra, Time will tell.

Har ni något bra boktips så är ni välkomna med förslag.
Jag vet precis vad du tänker kära kusin, LEAVE OPRAH´s book club alone ha ha ha

Smell u later



                                          


Kommentarer
Postat av: Selli

Hahahahhaha.. i can hook you up with plenty of them.. L.O.V.E Opraaaaah and her book club ;)

2010-02-25 @ 02:52:30
Postat av: Luring

Om du inte har läst Dan Browns böcker än så måste du ju göra det.. sjukt lättlästa och sköna böcker!

2010-02-25 @ 09:21:38
URL: http://www.ebbaluring.wordpress.com
Postat av: feben

Den är inte värd, finns mycket bättre böcker :) /FEBBO YEMANE



PS: selam är besatt av din blogg

2010-02-26 @ 19:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0