En sån där dag..

Idag känner jag att det är en sån där dag... då man inte vet om det ska bli en bra eller en dålig dag. Därför ska jag ha med mig min lycko amullet, hjärtformad sten i fickan hela dagen. Den fick jag av kära Luo.
Syftet med den är att du ska hålla i den och tänka på allt som är bra och gör dig lycklig så den blir positivt laddad.
Du ska ha den i typ fickan och varje gång du stoppar händerna i fickan o känner din lycko amullet så ska du tänka på alla dem positiva sakerna du först tänkte på. Jag vet att de låter skumt men det handlar allt om "The law of attraction" och de fungerar verkligen. Jag kommer förklara allt om "the secret" vid nästa tillfälle...

nu måste Gee rusa ut, in case SL också har en sån där dag, u know...

Ha en positiv dag

                                                   


                                                               


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Fungerar det med stenen? :)

2010-02-23 @ 15:52:46
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Luring

Du är ju bara för ljuvlig lilla Gee!

2010-02-23 @ 19:43:32
URL: http://www.ebbaluring.wordpress.com
Postat av: Selli

Jag vill också ha the magic stenen.. Positivitet kom till mig NU! Hook me up cuzz..



Pussilago!

2010-02-24 @ 02:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0