Gina tricot är inte sig lik...

Utan.. Norskan Pernielle Holmboe som blivit ersatt av 12 år yngre brasilianskan Emanuela De Paula.
Jävligt trist om jag ska vara ärlig. Tro inte att nyheten JUST nåde mig har vetat det ett tag, men jag var förbi en sväng på Gina idag och jag Köpte ENDAST det jag kom för att köpa :/ Det har typ aldrig hänt förr, jag brukar alllllltid impuls handla BARA för att Norskan bar kläderna men det vart inget sånt :s. Hoppas att försäljningen går ner dramatiskt så att de blir illa tvungna att hämta tillbaka henne för andra gången *evil laught mohha ha ha*

nee nu var jag evil, brasilianskan är söt.. men efter 7 år av en dansade norska.. det var helt enkelt bättre förr...
Det roliga är att första gången jag hörde det var det var en Kollega (Kille) som kom fram till mig och sa.. GEE varför har de bytt ut norskan ha ha ha så killar har även koll *blink*

Idag köpte jag endast svarta Jeans leggins och en skön grå tunika, är ingen Kenza som är snabb med kameran så ni får föreställa er det MENTALT! *click click*

En annan rolig sak jag kom att tänka på. Många av mina killkompisar har grubblat Länge och frågade: varför vi  tjejer springer runt i tights (FYI LEGGINGS). MItt svar till er är; DÄRFÖR ATT DE ÄR FÖÖ SKÖNA!! Jag älskar bekvämma trender.. så hatten av för Leggins i alla former och sköna Uggs (paus från klackarna)

Vilken model gillar ni bäst?

             







Det här är en bra jämförelse bild...
Norskan säger BAAAAAAM Köp mig
Brassen säger.. tshihi kul att ni kom förbi oss här på Gina...



                           

Kommentarer
Postat av: Luring

Agreed... norsk lady wins over brasilian..

2010-02-21 @ 10:25:08
URL: http://www.ebbaluring.wordpress.com
Postat av: Lina K

Jag tycker den nya är bättre, visst norskan är också vacker men Manuela klår henne med hästlängder tycker jag! =) Och det behövs förändring ibland =)



Ska du hitta på något kul i dag?

2010-02-22 @ 09:47:29
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0