.. God dag Världen..

Onsdag.. mina två lediga dagar ha jag bara tagit det lugnt, knappt lämnat min lya.. och det är ganska bra det också.. men idag känner jag att jag måste komma ikapp lite, tänkte sätta mig ner nu och jobba lite. Om jag är effektv så kanske jag ta en sväng ner på stan.. för det är så fint väder idag, iallafall genom fönstret. Vi har en fin utsikt i vardagrummet, solen skiner fint där. Jag såg genom fönstret att någon kärleksfull person hade trampat fram ett stort hjärta i snön, tänkte promenera dit senare för att känna om "love is in the air". Det märks juh att Alla-kååååmersch-dagen närmar sig...

Nu så.. Ska Gee börja jobba lite, men jag kommer inte igång utan en god Latte, normalt blir det ALLTID en Latte macchiato från Espresso house .. men nu vart en hemma gjord variant som funkar utmärks just nu...

Xoxo..



Kommentarer
Postat av: Selli

If u like it then you should put a ring on it!



Hahaha.. snälla kan du lägga upp en bild me den där feta diamanten on ya finger! Och D måste självklart få se den hahaha

2010-02-17 @ 00:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0