iphone-photo-blogga

Jag har hittat en ny application som heter Clowdy (www.clowdy.com), det är en application som ger dig som gilla blogga möjlighet att göra det via din iphone. Kruxet är den att de går endast att photo-blogga, sen kan man självklart fälla kommentarer på bilder som folk lagt upp. Det cool med det hela är att man ska koppla upp sig på platstjänster (det gör du via: inställningar/allmänt/platstjänsten) då kan folk see exakt vart du tog bilden, via en Geotag.

Låt säga att jag tar en bild på "Big ben", då kommer kartan visa att jag befinner mig i London, UK.

Detta kan ni ladda ner på Applestore (free) : Clowdy photo blogger!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0