iphone..

... att så mycket glädje kan komma från en liten manick är ju helt undebart... jag vet att ni som inte har iphone inte förstår mig men ni som har den vet vad jag pratar om. Det lustiga är att det tillkommer ingen instruktionsbok på alla funktionen luren har så man lär sig mer eller mindre något nytt varje dag.

Där emot kan man gott säga att den är en otroligt känslig lur, Believe u me I KNOW!
Köpte en iphone som jag hade någon månad, den trillade ur fickan och dunsande ner för hela cement trappan på jobbet, aoootch. Lagade display nr 2 för några lax. Historian upprepar sig, samma jävla trappa men en permanent skada, det gick inte att rädda min lur *dramatiskt musik*. Fick låna en mobil tillsvidare men ett liv efter min lur var inte lönsamt ha ha ha så jag köpte iphone 3gs, en vit. Den hade jag lovat att vara försiktigare med det är något med omklädningsrummet på jobba för där skedde olycka nr 3, jag fick en spricka på displayen. :(
SKa ta mig tiden att laga den, snart :)

XOXO


Kommentarer
Postat av: Hannsi

Jag håller tummarna för din iPhone! Vad vore livet utan den?! Inte nått!! ;-)

2010-02-11 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0