Kalas!!

.. Igår var en toppen dag, hade planerat in mkt på min lediga fredag, men jag sket i de mesta(allt).. Det vart en G-day så det var laundry day, fixa naglar o tår, för att inte nämna evighets ögonbryn-plocket. Känns som jag får ny form varje gång jag ska rensa men leker som jag var ute efter en ny look :P .
Igår var jag o Hannsi ute på stan och handlade lite presenterna till en Vännina som fyller 20 *host 30 host*. Ledande temat för presentena var rosa för att hon är en pritheeesssa.. men sjukaste combination, en rosa sak från "A.S" och 2 rosa saker från BR, kan inte avslöja allt för mkt just nu men hon kommer bli :$

Ligger fortfarande i min säng med datan i knä och Beyonce i bakgrunden.. sitter o klurar ut va man ska ha på sig ikväll.. nått tjejigt men de så jävla kallt ute.. klackar? men fö mkt fuckin snow... ORKA o vara tjej..kanske kunde gå ut i mjukisbrallor och satsa 100 % på ansiktet, men tror inte J uppskattar om man kommer i mjukisar till hennes fest lol... ska fortsätta klura ut va de blir fö outfit... nu är iallafall allt nyvättat..

 in i duschen och fixa håret nu...




Kommentarer
Postat av: Hannsi

Mycket bra shoppat av oss tycker jag!

:-D

2010-02-11 @ 09:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0