Natt bio..

.. klockan är 02:00 och jag lyckades få med mig världens BÄSTIGASTE film: Love and basket ball.
Utan att avslöja för mycket kan jag säga att den handlar om Kärlek och basketboll ha ha ha.. Kärleken i sig och kärleken för basketboll.. I looooooooove this movie..

Ska se den Nu mitt i natten med MIN roomie.. som aldrig lyckas hålla sig vaken genom filmer, Fo god saks.. hon har somnat innan första reklamsnutten på CSI. Hon vill hon konstatera att hon tagit en powernap och orkar hålla sig vaken 2 h till *hmm* sure why not... men hon är för BÄST så det är värt att låsas se film med henne!

uppdaterar inlägget senare med Snark-tiden på henne :P

Kolla på filmen om ni vill see en mysig film kärleks film.. Love and Basket ball




Gee´s Logg: Klockan är nu 04:15
Filmen är slut..
Och Luo Lyckades med uppdraget *fanfarer*
hon höll sig vaken genom  hela filmen, vissa stunder kändes det som hon hade
lämnat mig, but she keep coming back to the game! Bra Kämpat Luo =)

Nu har vi torkat tårarna efter filmen
och önskat varandra good night
So G-Night to u all








                                    

Kommentarer
Postat av: ,

2010-02-21 @ 05:24:39
Postat av: Mimmi

Ohhh jag älskar den här filmen!! Min absolut favorit film:-) Va kul att du tog upp den;-) Kram Mimmi

2010-02-21 @ 05:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0