Shuudilulu..

... NU är man i gång igen.. igår fick blogg.se lite fnatta bara för att man äntligen vill ta tag i att fixa sidan. HerreGud vilken huvudvärk det är med alla koder då man är ny i branchen :P. Är Långt ifrån nöjd med sidan men den får duga tillsvidare, tills en pro (u know who u are ;) ) hjälper mig få ordningen på min sida.


Enligt schemat är jag ledig mån-ons och det är WOW för mig. Igår var jag hos syrran för att mysa och busa med mina gudsgåva till syskonbarn, bättre än dem finns nog inget. De har fått för sig att prata, hemligt syskon-språk som de har utveckla. Vi mostrar fattar noll utav deras kodade-konversationer, men de tycks förstå varandra och de är ganska sött :)

Idag var jag en sväng på jobbet för en snabbmöte och sedan våra P-möte. Intressan/ lärorik möte må jag säga, de behövs det också ibland, så nu hoppas jag att alla i teamet är peppade och laddad med ny energi för förbättringar.

Nu ligger jag i sängen och jobbar lite med datan men min MAGE skiker; FEED MEE!
Syrran kommer snart så det blir en fet pizza, det har vart en hel del såna på sistonde med vad ska man göra då man får panik varje gång man går in i köket för att tillaga något.
Sen så är jag inte direkt någon Jamie Oliver, lol jag är inte ens "Oliv" i hans efternamn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0