tre saker jag inte gjort på länge

Plötsligt så händer det jag promenerade, handlade mat och lagade mat..

Jag brukar aldrig ta promenader men idag gjorde jag det. Var vilket fall tvungen att gå till centrum för att handla lite mat och sånt. Jag har världens sämsta lokalsinne, jag brukar gå vilse även i köpcentrum. I usa, minnesota, finns Mall of America, en av dem största i världen. Flera våningar av butiker, restauranger, bio och massa annat kul, de har t.o.m berg och dalbanan längst ner. Deras parkeringsplats är så stor att man kan ta en buss till huvudentrén. Där gick lilla Gee vilse, utan mobil, or what so ever. Tack och lova så hittade Dee mig.

Idag försökte jag explore för att hitta nya vägen hem till oss. Jag hittade en trevlig väg till vivo. Fast jag gick lite för långt och kände mig vilse, så jag backade några steg, där låg den.
Jag minns faktiskt inte sist jag handlade mat eller lagade mat hemma. Jo, nu minns jag, det var sista veckan i december, då var min kusin på besök så jag lagade lite käk. Nu tänker ni säkert antingen stackars barn som svälter eller oj vad slank och fin du måste va. Svar: FEL, jag äter ute tok för mycket, måste skärpa mig. Äter inte heller nyttig mat.

Jag ska införa nya rutiner i mitt liv, vågar inte skriva det på svart/vit just nu, då jag har den känslan av att vissa kommer jaga mig för att jag ska hålla fast vid mina ord. Ska vara låta min förkylning gå över then it onnnnnnnnnnnnnn….
Det vart inget avancerat heller i köket, det vart spagetti och köttfärssås. Fördelen med att inte laga mat är att man inte behöver nojja sig över om man stängt av plattan… Jag har stäng av plattan.. jag har stängt av plattan.. jag har..

Jag gillar inte heller sitta i köket och äta så jag gick till mitt rum och det första jag gör är att tappa köttfärssås på mina vita sängkläder, lämnade "sexig" fläck . Nu ska jag in i duschen, sängkläderna i tvättmaskinen och sedan rusa till jobbet… 

Seee ya




                                           

Kommentarer
Postat av: Selli

hahahaha Du är såååååå GGGGGG! bara du som kan va du.. the one and only G.. Hurray till din matlagning, vill se mer av det! Och snart så kommer ja över o hälsar på.. Tre rätters middag is what im expecting.. and yees.. I´ll bring the wino ;) hihi



Pussilago!

2010-02-26 @ 01:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0