Vet du egentligen vad dina vänner gör på Facebook?

Hej...
ni vet hur trender har kommit och gått med olika social webbsidor som Facebook..
back in the days var det lunarstorm, playahead osv sen kom myspace och ALLLLLLA skaffade det sen upptäckte jag hi5 och jag skaffade det. När FB kom sa jag neeeh njuw reeekeee´de! Fick 1000 mejl om FB förfrågningar. Till slut skaffade jag FB för att få det överstökat, men inte fan slutade evighets mejlen?

Sure det var ganska ok, eftersom det är stor social nätverk, kompisar från hela världen och alla vänner man tappat kontakten med (daaaarn jag som trodde jag hade skakat av dem :P ). På FB kollade jag mejl, inlägg på wall, taggade foto (in case jag va tvungen att remove tag) och inget mer. Vissa är så flitiga på FB att de skulle göra karriär i bloggvärlden!

MEEEEEEN det finns tydligen mer än det på FB, det finns jätte många applikations att underhålla sig med.
Hi im Gee and im a farmer in Farm town (HII GEE). Ha ha ha ha seriöst im hooked, kanske för att jag är tävlingsinriktad person och ger inte upp förrns jag fått en fet mansion :) Just like Mr Hef

Just nu har jag 2,5 milioner och 3 stora hus och stooor mark *old mc´Gee had a farm, doo-daa-doo-dahh*

Jag skrev ett inlägg i min FB status: WOW farm town, im hooked varför är det ingen som sagt något...
Då rullade alla bekännelser in.. nej gör det inte, du kommer bli besatt.. du kommer planera din dag efter din skörd..
Visseligen hade de rätt, jag blev besatt, jag planerade min dag efter min skörd (t.o.m timer i in iphone) Men idag är jag selfmade millionar och behöver inte ens jobba för att tjäna stålarna. (Ni märker väl hur suddad min gräns mellan verklighet och fantasi är ??)

Vill att ni där ute som inte lagt märke till alla applikationer (troligen bara jag som inte visste)
dina vänner har säkert en petshop, driver ett cafe, sims liknande app, farmar, medborgare i en stad I SMYYYG ha ha ha ha
 

                                        

                                              

Kommentarer
Postat av: Luring

Så länge du är lycklig Gee.. :) Lek på det är faktiskt väldigt skoj och så småningom tröttnar man.. iaf jag.

2010-02-22 @ 09:28:50
URL: http://www.ebbaluring.wordpress.com
Postat av: L

hahaha jag la av efter den dagen ja accepterade din grej har inte gått in sen dess - säger inget för mig det lilla jag såg gav mig huvudverk

2010-02-22 @ 16:19:44
URL: http://chabby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0