18 mars

Hej alla underbara!
uppdaterings nivå = Noll! I know men jag saknar bejbis (iphone). Jag fungerar helt enkelt inte utan den, punkt slut. Jag har allt inmatat i den, alarm: Goooood morning Gee, Seriöst vakna för fan, Tåget går om 15 min (egentligen 30 min), Tåget går på riktigt nu (inom 15 min) och Gee glöm inte XXXX. Hur ska min värld fungera utan mina påminnelser?. Jag har även jobb mejl kopplat direkt till den så jag kan alltid vara uppdaterad och svara snabbt på akut mejl. Jag har min kalender, typ när jag ska jobba, saker jag ska göra och typ när jag ska andas ha Ha. Ta bilder och video klipp är MIN grej.  Jag känner mig verkligen expose och rädd utan den *lol*.  Om alla levde i min Lala-land skulle ni se alla bilder i huvudet men eftersom ni inte gör det måste jag ha bilder att redovisa. Minns ni at jag sa: Allt elektroniskt jag rör dör? Jo, min Kamera dog också. Därför har jag inga bilder från min Örebro resa, kusinen hade bilder dock INGA blogg vänliga bilder om jag får säga *blink* Imorgon har Eddie lovat att överlämna min kära bejbis.

Igår var jag på Ankan det var ett tag sen (2 veckor). Satt där med Becky och tog en bärs. Efter ett tag rullade några kollegor in och snart var vi en armé av Nordic Peeps. Min plan var att hinna med sista pendeln hem (00:50) men den var st Patrics day och de var värst at fira. Vakte Hugo kom även förbi för en som han trodde skulle vara snabbis (drink). Vi gick vidare, of course, yrande runt i sture och slutstationen var Spybar. Det roliga med oss är, fast än vi VET att en drink på ankan kan leda till konsekvenser går vi klädda som vi gör. Heels?? Converse. Kort kjol? Baggy jeans. Fin top? T-shirt för hela slanten, We are Nordic Peeps we come and go as we Plzzz är vårat motto.
Det var helt underbart att dansa I converse jag tror inte jag dansat så mycket sen karnevalen. Jag hade as kul och kollegorna verkar även så.

 Jag kom hem vid 6! Ångest? A bite ska nämligen upp 11 dagen eftersom jag har ett viktigt möte. Saker knasa sig och jag kommer 30 min sen till jobbet( pga pendeln). Mötet började 13:30 men jag tycker inte om att inte vara i tid och ville preppa allt inför våran meny provning för kommande drinklista. Vi har lagt tid och energi på den och Banna mig att den ska gå hem liksom. Miss J som är en god kollega till mig, finner mig baske mig inga ord för den kvinnan. She TICKs me of but i just cant stop loving her. Hon är en bra definition av siiiiiiiiktofreeen, en sekund she ur homegirl straight up Hood och SNAPPPPPP hon är en framgångsrik affärskvinna med mål, ambition och framgång. Säger Miss J att himlen är rosa, då nickar bara du och säger, sure wha ever u say.  
hursomhaver, så gick drinkarna vi lagt fram hem. Absolut tjejerna var mighty impress and so are we.

Gick hem tog ett glas Rosé (eller 3) varvade ner och nu ska jag susa gott och hoppas att jag har en fungerande iphone i min han imorgon.

Puss på er



Kommentarer
Postat av: Ebbaluring

Du är fin du Germilur! Ta hand om dig, ses imorn!

2010-03-19 @ 11:55:12
URL: http://ebbaluring.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0