22 mars

Hejsan svejsan!
Det har varit en hel del festade på sistone, vart ute 3 dagar i sträck, komma hem vid 6 och jobba på morgonen. Jeppe säger alltid : Kung på natten kung på dagen. Jag lyckas tack och lova hålla mig borta från baksmälla, hemligheten är H2O! Yes Aqua, dricker två liter vatten från att jag kommit hem från klubben tills jag vaknar och lite smått under dagen. Det har vart as roliga kvällar, vi var på hells, spy bar och solidaritet. Början alltid med en oskyldig drink på ankan. Nu har jag dock klubb paus. Vakten Hugo ska ta oss ut på fredag efter jobbet, vet inte vart med han har lova en grym  VIP kväll och han ska plocka upp oss med en limo.

Idag är jag ledig imorgon lika så.. idag jag bara degat i min säng och chattar med vänner något jag inte gjort på några år (chatta alltså). KUL!
Iphone update: var på stan för att lämna luren till en vän som ska fixa och mäcka med min lur. Detta e sista chansen, går de inte blir det ett liv med Telia :s. Fram till juni då kommer den 4:e iphone uppdateringen. Fick även veta att det finns en iphone café, snacka om att jag ska dit lol. Ligger i Fridhemsplans. Ska dra med mig Emil dit snart.

ha e gött pussss

sorry för dålig uppdatering av bilder men det är så att min iphone och min kamera gjorde en pakt ihop och dog samma dag, nu står jag utan back-ups. här kommer några bilder som kusinen skickade mig från örebro festen.








( lol vettfan va jag gör på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0