bloggat mig bort

Idag har jag surfat hela dagen, trillat in och från olika bloggar. It´s a doggy-dog-world out there, things ppl do to stay put is beeeeoooon.. ¤%¤#%¤%.
Såg även att Tyra och Bella (ursäkta jag menade BELLA & Tyra) de skulle ha sin första live webb show sändning. Normalt skulle jag inte bry mig men såg att Kenza var deras första gäst, hon är söt tjej så jag tänkte why not liksom. Sändningen , den hakade fast sig hela tiden. Först 3 minuterna fick jag huvudvärk eftersom de prata i mun på varandra eller så var det inspelat så. Det visade sig att jag hade två sidor öppen och sändningen vart som eko(he he honest misstake). När jag stängde ner ena sidan vart ljudet inte bättre. Varför är det ingen som ha sagt att Blondinbellas röst är FETT irriterande? Jag hör fortfarande hennes röst i mitt huvud (ut med dig blondie). Hon borde verkligen hålla sig Bakom sin dataskärm INTE framför filmkamera. Det märktes att det var deras första sändning eftersom de var nervösa så jag ska inte såga dem helt och hållet.  Tyra var bra tyckte jag, kan see henne jobba med det och hon verkar vara rätt rolig person. Lite klantig påpekar Bella men har inte sett henne falla ännu. Jag gillade deras trailer, Tyra del var rätt så rolig, Bella var typ Bella in her la-la land. Deras först gäst Kenza, däremot var bra, helt naturlig och behaglig röst. Hon borde få TV-show. Hon har designat ett par sniiiiiiggggha skor som jag skulle tänka mig köpa, men de har dem inte i min storlek :s.

Elektron mässigt har allt gått åt skogen för mig. Allt jag rör dör.
Började som sagt med min iphone, sen dog min dator bara för att jag skulle söka på eniro efter ALLA nr jag behövde för dagen. Därefter dör mobil nr 2. Där stod jag utan iphone, dator eller mobil2. Satt i min säng och funtade om jag skulle våga slå på TV. Vågade inte riskera att TV explodera så jag läste en Bok.. a en bok. Jag ha vart hemma hela dagen, gick ut e sväng för att köpa nått att suga på.
Vid 20 tiden satt jag bänkad i sängen med datorn i min blogg-ställning (bara för att inte kväva datorn igen). Känns som min hals blivit 2 cm kortare och de gör ont i bröstkorget…
gnäll gnäll gnäll idag…

NU ska jag titta på lilla sjöjungfrun =)
och blir på bättre humör…
Blogg u later


Hittade en gammal bild från 2007 då jag var i soliga USA
kan inte fatta hur ljus hår jag hade på den tiden
eller om vi ska snacka hårfärger jag tidigare haft så blir det eget inlägg.
Folk har frågat många gånger hur mitt naturliga hår ser ut....
TAAA DAAA I´M CURLY SUE..

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0