Brazilian fever

Tänkte jag skulle uppdatera hur karnevalen var igår. Det var roligt! Luo slutade jobba 22:30, hon och hennes far skulle plocka upp mig efter jobbet. Det vart change of plans, hans skulle först plocka upp mig sen åka till henne. Jag stressade sönder mig, mitt nystädade rum så ut som BOMB nedslag när jag lämnade lägenheten. Innan karnevalen skulle vi på 30-år fest. Vi kommer dit dressed up men det visade sig att vi var felklädda ändå då de hade hawaii tema. Alla bar hawaii skjortor och shorts. Festen var jätte trevlig och träffade trevliga typer.. men klockan tickade och vi åkte till karnevalen. Vi tog en sväng hem då jag i all stress glömde mitt id,visa och sl kort.

När vi kom dit var stämningen på topp det kändes verkligen som karneval i Rio (inte för att jag vart där, men det är mitt nästa mål, direkt efter mitt första mål: TA DANS LEKTIONER). Plötslig så vart jag och Luo indragna i ett dansade tåg. Alla hade grymt häftiga outfits, snacka om att jag kände mig påklädd. Vissa sprang nästan nakna.

Tjejerna på scenen hade riktigt grymma karnevalkläder (kläder och kläder, de var nakna med lite diamanter och bling bling här och där). Det som häpnade mig mest var, HUR FAN SITTER dräckten PÅ PLATS, så som de dansar.  Vi hade tyvärr missat kröningen av karneval-drottningen. Till min STORA förvåning så vann samma tjej som dansade på Lenas fest, vars bild jag la upp inlägget nedanför.

Vi hängde även lite med Flavve och Kenny payve. Flavio kände sig verkligen hemma där, drog i alla tjejer och dansade med alla. Jag vände mig för en sekund och Luo var spårlöst försvunnen i det brasilianska vimlet. Där stod jag helt ensam, dröjde inte länge förrns jag träffad några trevliga tjejer. De var enäggs tvillingar, de tog mig tid att fatta, eftersom jag trodde jag pratade med samma tjej. Hon sa: har vi träffats förr, jag sa men vi ha ju snacka i 20 min, hon skrattade och sa det var min syster.
De var grymma dansare och de lärde mig ett och annat. Något som vi låtit oss kalla, STRESS dansen. Det är samma steg som samba fast 5 gånger snabbare, jag sa att jag inte kunde stegen och de sa att hemligheten är att dansa ännu snabbare. Jag hittade även min syster där, vi shakade lagom mycket då äntligen Luo hade hittat mig. Vid 3 var det dags att dra sig hem. Vart en sväng förbi donken men sen raka vägen hem..

Shit rolig kväll! Glad att jag blev övertalad att gå.
Till nästa år: Dans lektioner, Grym outfit (loose couple of punds) och aningen längre klackar.


( dans på scenen)


( så här såg hon ut fram ifrån)


( så här såg hon ut från sidan lol )





( sötisen som blev årets drottning i rumpan bar =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0