earth hour

Hola!
hoppas allt är bra med er där ute. Jag mår bra men FÖR trött, jag har försummat min skönhetssömn och känner mig som en zoombie idag. Hade kul på jobbet, as always. Idag så jobbade även christina, förlåt jag menade Christofer ( chris). vi två är som katt och råtta.

Idag var det earth hour (20:30-21:30) syftet är att man ska släcka ner all belysning. Det skulle vi även göra i isbaren. Gick dock inte att släcka ner allt i baren då vissa saker helt enkelt inte går att släcka pga sin funktion. Ute i shopen var det däremot bäcksvart ha ha ha. Vi hade små lyktor över allt, jätte mysigt och fint var det. Lite små kaos var det då man skulle fumla runt i mörkret. Jag hoppas även att alla ni där ute deltog i manifestationen.

Nu är det sommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmar- tid he he.
Inatt ställer vi fram klockan 1 timme. Ingen sovmorgon med andra ord. Ni som ännu inte ställ om klockan kan passa på att göra det nu. Vi som har iphones behöver självklart inte beskymra oss över det, då den auto ställer om klockan*sweet*.

Gee måste sova nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0