Geme.blogg = 1 månad

ha ha ha ha ha trodde aldrig den dagen skulle komma, de växer så fort*snyft*.. min blogg fyller 1 månad. Märkte det just när såg under mitt arkiv : Mars månad... om sanningen ska fram trodde jag aldrig att jag skulle hålla ut så här länge, kommer bli lika förvånad nästa månad om jag ser april under arkivet. Om februari hade skottår kanske min blogg inte hade levt att se mars månad. speaking of Skottår, stackars dem som fyller 29 februari, har de kalas 28 eller 1 mars?

Det kom så plötsligt, hann inte ens skriva upp en speeach men Jag vill tacka min mamma, min pappa, syskon, vänner och alla som stötat mig genom månaden. Dagar jag kände för att ge upp skrek ni: BLOGG on BLOOOGGG ON... framför allt vill jag tacka Gud! =)

Analys so far: Det är inte så lätt som det ser ut, de är TIDSKRÄVANDE då man behöver uppdaterar non-stop, har verkligen inte den tiden ibland.
Hatten av för er som bloggat flitigt under många år. Halva hatten av för er bloggaren som får feta utbetalningar av olika anledningar, inte för att jag tycker det är fel att tjäna på det.

Blogg on ya´ll




Kommentarer
Postat av: EMSY

Åh det är ju såååååå snyggt och ha det!

2010-03-01 @ 15:10:42
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0