god dag fredag

Äntligen helg, äntligen ledig. What to do what to do?
Vakna på bra humör och nu är det ännu bättre när jag pumpar MJ I min spotify. Han är för bra, kan bara rulla spellistan alla låtar är lika bra.

Kära Luo var uppe med tuppen idag, hon ska till sin speciella frisör som gör henne hår SHIIIIIIINEY. Varje gång hon slänger sitt svarta långa hår är det som en scen i en film. Scenen då den snygga tjejen kommer in och alla bara stannar upp, inte en blink, förrns hon rör sig först. Då slänger hon sitt hår i slow motion och alla blir bländade av henne glansiga hår *GLASSSSIGT*.
I morgon är det braziliano-fever på muchen bryggeriet (u:et ska egentligen ha två prickar över sig men jag vet inte hur man gör det).  Har inte bestämt mig om jag ska gå än men är små sugen.

Nu ska jag komma till liv! Jag ska ner till centrum för att möta upp Luo och shopping och sånt som tjejer gör. Jag tänkte att det är på tid att använda presentkortet jag fick av tjejerna typ i november ha ha. Anledningen att jag har väntat så länge är för att jag ska köpa parfym. Jag har tidigare nämnt att parfym är personlig och kemin mellan oss måste stämma. Jag har nu bestämt mig, det kommer bli Gucci (nej S jag säger inte vilken your little copy cat :p ).

Har jag lite tur så ska jag även spend some quality time med min bästigaste bästis Bee. Det roliga med oss att vi ses så sällan, ju närmare vi bor ju färre blir besöken. Träffade henne nästa oftare då jag bodde i karlstad. WE need to do better.
Tyvärr så är jag inte en Gud-ska-vi-ta-fika-ikväll-tjej. Jag är mer av en make-it-to-go-tjej. Det är synd för det är trevligt att samtalas över fika, jag är däremot väldigt flitig med afterworks. The laughing duck, där är vi mer eller mindre varje kväll, Ankan är det bästa stället, där händer det alltid roliga saker men de blir eget inlägg en annan dag *blink*.

Ska skriva det med min låsas penna i min låsas to-do-lista: Börja fika oftare och dra ner på ankan.
shit alla snack om anka gjorde min väldigt sugen på kyckling *dregel* en saftig fet grillad kyckling med massa god sås *mmmmh chicken Homer Simpson dregel*.

(verklighets paus) någon plingade just hos oss, en man pratar med Sebbe om någon, skumt jag är ”rädd”. Fick just en uppdatering av Sebbe. Det har stått lappar vid porten ett bra tag nu om vatten bla bla inte fungerar som det ska. Vår dusch ha krånglat sen vi flytta in. TYDLIGEN var det VÅR dusch som fuckade till flödet för resten av byggnaden ha ha ha. Skönt att de fixar den nu i alla fall.
Herre gud, nu kommer det en till gubbe, JAG HATAR ATT HA MITTEN RUMMET! Nu ska jag ute dit och leka lite…. Smell u late


( massa C-vitaminer utan alkohol)

                                 


Kommentarer
Postat av: Luring

2010-03-06 @ 09:39:47
Postat av: Luring

Anka vs kyckling.. two different things honey.. ahhh nu känns det bättre.. Krams!

2010-03-06 @ 09:40:40
URL: http://www.ebbaluring.wordpress.com
Postat av: Gee

ha ha ha ha jag har aldrig ätit anka så det första jag kom att tänka på är kyckling... och NEJ fröken luring jag vet vad du tänker... du har lurat i min hummer soppa, makrill-grejs och de räcker med spänning för mina smaklökar för hela året.. bara för du är förlovad med en kökschef som även lurar i dig massa trevliga rätter :)

2010-03-06 @ 17:31:20
URL: http://geme.blogg.se/
Postat av: YoYo

Inte Envy Me får jag hoppas haha

2010-03-07 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0