Goda gamla tider



Jag har lite svårt att sova eftersom jag har så ont i magen :(
Surfade in på designadinblogg, där får man lite hjälp och tips på hur man fixar bloggen. Nu har jag äntligen lärt mig infoga video ( eller det lär jag veta efter att jag har publicerat detta).

Videon jag vill spela upp för er är Brandy, I wanna be down.
Den låten tar mig vekligen tillbaka i tiden då allt var frid och fröjd. Gick till skolan, Disco, hängde med polarna och inga räkningar att bry sig om.. På den tiden var man även en riktig killtjusare och var alltid kär i en ny kille. Tänk om det kunde vara så lätt nu som det var förr. Skicka en liten lapp: Hej vill du vara ihop med mig? kryssa Ja eller Nej. ( självklart fick jag bara Ja eftersom jag var skolans Diva ha ha *ego* )

enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0