hej på dig 1 mars

Hej på dig första mars

Igår gick jag och la mig efter 7:00, blev sms/mejl trackad från 8:15-11:26 sen fortsatte det vid 13 så jag gav upp och pallade mig upp.  

Ikväll ska vi på symfoni. Vårt samarbetes partners skickade några biljetter till oss. Vi ska lyssna på Beethoven Symphony no 9. Det är 10 icemates som ska delta.. ska ses innan för lite mat och dryck. Har inte tidigare vart på likande konsert så det ska bli intressant.

 

Nu ska jag lyssna på Symphony in my own little way…
BLAAAAAAAAAAAASTING my girl B in my speakers ever so high ya´ll..
Hoppas inte tantalur ovanför oss kommer ner o klagar som hon gjort några gånger tidigare..

Shudiluuuu


( my girl B, kompis sen förr)

Måste fan lära mig hur ma lägger upp videon, skulle då bjuda på sjuuuukt grymmma låtar..

                                                    


Kommentarer
Postat av: EMSY

haha ja det förstår jag. jag tycker iallafall det är jätte fint och ha jätte mörka ögon:D

2010-03-01 @ 15:27:03
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tackar så jättemycekt :D

2010-03-01 @ 18:30:45
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0