kom ut och lek lite

Jasso.. då var det ute.. Ricky Martins är.. (Håll i hatten).. GAY! Har jag missat något eller glömde någon att berätta för honom att vi visste redan att han var gay? Jag förstår att det inte är lätt att ständigt att vara i rampljuset men självklart är man medveten att han ständigt är observerad av folk. Folk som inte ha bättre för mig än att analyser i kändisars liv. Personligen förstår jag inte på folk som läser skvaller-blask och blir shit förbannande då Prinsessan Diana dog pga paparazzi. HELLO!!!

Denna diskussion är som ”hönan och ägget” men jag tror om vi alla skulle sluta vara så kändis-kåta och sluta köpa alla skvaller tidningar så har inte paparazzi något att jaga efter, då kanske hon hade levt idag??? Jag blir riktigt upprörd över såna saker, därför läser jag inte skvallertidningar, har inte ens köpt en skvaller tidning i mitt liv. Jag kan dock titta på mtv cribs om den är på tv, men då vill ju liksom kändisarna visa sin framgång.

Visst är det dock kul att han ville komma ut från garderoben och leka lite?


Kommentarer
Postat av: Nyopererad / Näsplastikbloggen

Haha jag tycker också det är lite roligt att han har "kommit ut". Har varit fast i min övertygelse om att han alltid har varit gay. Det är som med Peter Jöback - we all knew!

2010-03-31 @ 16:05:33
URL: http://nasoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0