Killar jag var kär i

Det är ganska lustigt hur lätt man blev kär som barn. Kanske för att man inte riktigt visste vad kärlek egentligen innebär. Jag var ingen undantag, var var kär i många, fast kändisar. Nu kommer jag avslöja vilka mina barndomskärlek var. Det finns fler men de får bli i ett annan inlägg.

Första videon är min söta Nelly. Ni som känner mig sen förr vet hur nere jag var i honom till byatch Ashanti kom och förstörde allt mellan mig och min Lunatic. ha ha ha ha. Jag trodde verkligen att de skulle bli vi två. Frågade min pojkvän: om Nelly skulle ta upp mig på scenen under en konsert och kysste mig, inte räknas det som otroghet? eller, det går att diskuteras :P 




Den andra killen jag var kär i var Nick Carter från BSB ha ha ha ha ha. Lek inte som ni inte kan vart enda ord i texten ha ha ha...




Tredje killen jag hade crush on var ingen mindre än Peter Andre ha ha ha come on liksom, gick i sexan och den där tvättbrädan hade knappast klasskompisarna :P Läste artiklar om honom där stod det att han skalade en apelsin, jag ba WOW han äter apelsin ( lol nerd alert) Nu när jag ser videon kommer alla känslor tillbaka, alltså inte känslor för honom men man minns den tiden.





Kvällens sista video är en grupp som heter 3T. De är Michael Jacksons brorsoner. I had the hots for TJ ( den sötast av dem så att säga :P ) Min kusin S var as kär i han med flätorna ( garvar ihjäl mig). Sista videon är samma grupp men min största idol är med mot slutet där så jag var tvungen att infoga den med.






Har ni några kändisar ni var "kära" i?

Kommentarer
Postat av: Nyopererad / Näsplastikbloggen

Fy fan vilken skön blogg du har, läste igenom hela första sidan direkt efter att ha läst detta inlägg, måste kommentera på några fler inlägg också, så förvänta dig en plötslig uppsjö av comments.



Iaf, jo... Peter André, say whaaat? Den sången brings me back though.



Jag var kär i: Leonardo Di Caprio (duuuh titanic), Nick Carter (det var ju antingen honom eller Bryan som tjejerna gillade), E-type (jag vet... inga kommentarer, don't judge) och säkert nån mer men jag kommer inte på det nu!

2010-03-31 @ 15:31:38
URL: http://nasoperation.blogg.se/
Postat av: Selli

Fy fan vilken skön blogg du har ;P hahahha (citerar tjejen ovan)



HALLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! How DEAR you cuzzy.. Du känner mig tydligen inte så väl.. TJ is mine, was mine and will always be mine.. Vadå han med flätorna?! OMG I feel offended! take it back pls..



TJ (hjärta) SELAM = FOREVER



Han sjöng anything for me.. only me hahahaa



2010-04-01 @ 00:54:47
Postat av: Gee

ha ha ha ha i know Selli, de var därför jag sa kolla in mitt senaste inlägg igår ha ha ha.



jag vet att du var kär i TJ men både du och jag vet att TJ had the hots for me love ha ha ha*



pussss / Gee

2010-04-01 @ 02:22:35
URL: http://geme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0