mini blogg

Hade svårt att sova igår.. jag har inte ätit fast föda på 2 dagar nu. Ätit mycket yoggie, provade äta lite spagetti igår men den kom upp lika snabbt. Ha ha ha hatar att spy men bättre upp and ner ha ha ha.

Sitter nu och kollar på Mtv My super sweet 16, shit vilka bratz. Jag gillar ett annat program de har. Då får dem som vart Mest bortskämda under showen åka iväg till ett u-land och leva utan all lyx som de är vana vid hemma. En tjej hamnade i peru bodde uppe i bergen i en hydda och fick äta masvin ha ha ha .

Nu ska jag leka vuxen och ringa några samtal ordna saker jag normalt inte hinner med.
Jag ska försöka få i mig lite mat också börja känna mig hungrig nu, å andra sidan ha min mage inte vart så här platt på länge ha ha skoja.. måste få i mig mat nu.


Kommentarer
Postat av: Nyopererad / Näsplastikbloggen

HAHAHAH, äta marsvin! <3 Sjukt kul

2010-03-31 @ 16:09:04
URL: http://nasoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0