guess who´s back


"hej alihopa! nu är eran favorit kissekatt tillbaka, har varit lite upptagen  för uppdatering men man kan inte få allt i livet. Nu är jag här iallafall och ni får see mig, lucky bastards" ha ha ha ha citat från Kissie, bruden e Väck men bra tidsfördrivning då man är FETT rastlös.

nu är jag äntligen tillbaka i sthlm, helt sjukt hur sthlm börjar kännas hemma nu efter dryga 2 år.
Jag glömde att uppdatera ( sorry ni som satt bänkade och väntade på updates :P, jag ljög, glömde inte att uppdatera valde bort det en stund bara) men kände att jag ville ta vara på min dyrbara tid och spend it family and friends.

Min bejbis(iphone) är fortfarande sjuk. Grabbarna satt 17-23 och försökte fixa den, de lyckades. Hela vägen hem tänkte jag tilläggna ett inlägg som tack för hjälpen. MEN luren fucka ur innan jag hann ens komma hem. Jag hade även lovat dem FIN belöning om de lyckades fixa den, MEN det går att diskutera, kanske bjussar på öl på Ankan. Imorgon ska min iphone expert nr 3 laga min lur. I love my co-workers and the iworld with all my ifriends. i could italk all day becouse i love my ilife ( a ha ha ha iphone språk som jag har börja utveckla) *inerd*

Ha de så gött alla nyponrosor där ute.





förresten jag gjorde en Facebook quiz idag:
Gee took the "What kind of BITCH are you?" quiz and the result is CLASSY BITCH.
You are a classy bitch. You get the job done without being too upfront about it. You fight secretivly, and the effect doesn't last for a few days, it lasts a lifetime. You won't usually use your fists, but instead you can use your brain since you're very smart. You have... people wrapped around your finger and most people are fooled by you. First impressions don't mean much, because you're not what people expect. You know how to run the game.

Dunno om det stämmer.. But Classy i am ha ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0