mini blogg

Shit jag vaknade nyss (15:30). Fick panik när jag såg klockan ha ha. Igår la jag mig 3:00 sen så ringde Dee o vi snackade från 6-8, däckade rejält efter det. Lite surt nu har halva min ledig dag gone to waste..
Måste rädda dagen, Ska snabbt in i duschen, till centrum för en espresso house och åka mot systrarna. Måste träffa mina söta syskonbarn *:)

Imorgon kl 14:00 ska jag återigen fixa mina naglar. Rysskan kommer få panik, eftersom jag har tappt 3 naglar redan, ser ut som crack h*e ha ha. I muuuuust fix. har dock ingen aning vad jag ska göra för design. Denna gång måste det bli lite kortare naglar, svårt att skriva med långa häxnaglar :)

hörs senare...
much Love Gee

iphone update: gick inte att konvertera den så frå och med imorgon kommer jag leva med två mobil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0