my turn to bitch up

Today was my turn to be the B, eftersom jag bjöd vakten Hugo på bio sist ville han hämnas idag. Han valde att se ” Wolf man” och jag nickade. Han var självklart sen (alla hans kollegor säger: daaah), till sitt försvar var han snabb att smsa: Jag var i tid sist! *bravo*

Filmen, vad ska man säga?
Allt jag kan säga är, seen one seen all. Har du tidigare sett en wolf eller varulv film så kan du nog hålla dig tills filmen wolf man kommer ut på DvD. Det var direkt ingen ”chick-flick” och det visste jag men jag var dum nog att tänka på wolverine när jag hörde titel. Den var INGEN som wolveringe, i promise. Utan att avslöja för mycket så var det bokstavligen en röd soppa stora delar av filmen, tarmar och andra inälvor som flög höger och vänster.

Jag tittar aldrig på skräck filmer eller något som är skrämmande. Jag blir för fan rädd av att titta på Arkiv X och enstaka gånger har jag råkat hoppa till under förhäxade, då demoner kom från ingenstans. Det sjuka var att vakten Hugo tenderade att gap flabba under störda tillfällen då typ folk höll andan eller flämtade till (typ bara jag). Efter första blod scenen (typ 15 min) viskade jag i hans öra hur filmen skulle sluta. Ville inte förstöra ”spänningen” för alla andra men jag ville bara skrika; and they shoot the damn dog (citat Will smith). Precis som jag viskade så slutade filmen. DAMN I LOVE WHEN IM RIGHT!

Efter filmen gick vi för att hälsa på en vän till honom som jobbade på östermalm. Satt där och tog en drink för att varva ner och ”återhämta” oss efter filmen..

Ingen Avatar direkt men trevligt sällskap
Betyg: G (då är jag jävligt schyst)

Voff voff.. morr..





( Darwins evolution ??)


( Hot or WHAT?!, altso bilden ovanför denna mening :P)


( vakten hugo, med Lite snask, då vi aldrig orka äta upp den stora sist)


( den här gången var toaletterna samma våning)


( gissa vilken som är min drink? *host* Inte den med jordgubben *host*)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahaha and they shoot the damn dog haha jag har inte skratta så här mkt på länge! Vilken härlig blogg du har:-)Blogg on Gee..Blogg on;-)

2010-03-02 @ 02:24:27
Postat av: Luring

jag tycker vi borde dra ihop ett gäng o gå på allice i underlandet i 3D.

2010-03-02 @ 09:30:07
URL: http://www.ebbaluring.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0