plötsligt så händer det


Jag tror det eller ej men igår var jag och tränande på sats. Har haft sats Guld i snart två år och gångerna jag har tränat går att räkna. Vår favorit instruktör vände huvudet 2 gånger då hon såg mig, jag sa nej, du ser inget spöke, jag är här för att träna. Tur i otur så möte jag två kollegor som precis hade tränat vid utgången. De vart lika chockade att se mig där. Jag träna i 45 min (man ska inte over drive tills min kropp vänjer sig). Typisk min tur så var jag ensam tjej i gymmet med massa svettiga karlar. Vad är det med killar i gymmet alltså? När de ser en tjej där är det som de aldrig sett tjejer förr och bara stirrar ut en. Det var en kille som tränade vid mig, han sprang på löpbandet. Han sprang med Tofflor!! Antar att han är hotelgäst på Royal viking eftersom det var tunna hotel tofflor han bar. Han svettades må jag säga, Oj vad han svettades. Det vart en wet t-shirt contest mellan honom och en annan kille. Ejow, jag hatar att svettas, kan ta paus från tränandet bara för att slippa svettas. En sak som är sjukt är tjejer i wet t-shirt är ”hett” men killar med wet t-shirt är EJOW.???

Hittade en intressant definition av wet t-shirt tävlingar på nätet:
”Wet T-shirttävling, skönhetstävling för kvinnor som går ut på att de visar upp sig i en oftast vit T-shirt utan BH och får vatten hällt över sig. Tröjan består i regel av bomull eller något annat material som då det blir vått blir transparent och framhäver brösten.”
LOL, vart någonstans skulle det vara skönhetstävling??

Efter träningen tog jag en skön dusch och bastade lite grann. En sak som är lite underligt med den bastun är att det finnsns två stora fönster. Utanför bastun finns det en swimming pool och jacuzzi. Vi har försäkrat utifrån att det INTE går att se in genom fönstren men det känns konstigt att basta naken då det är några killar som simmar i polen. Förstår ni vad ”trevligt” killarna måste ha i bastum med ett gäng tjejer som badar bubbel pool ha ha.

Sen var det dags att måla dit mitt ansikte så jag la fram min sheer cover kollektion.  En tjej som även stod och sminkade sig, kollade in every step i was doing. Vi började samtala då hon var mighty impress med sminket, jag förklara vad det var och hon ska beställa den nu. Hur grym är inte jag? Efter ett tag kom favorit instruktören. Hon berättade att hon har tränat flitigt för att hon ska delta i en fitness tävling så hon har byggt upp muskler. Hon berättade att hon har spräck jeansen då hon satt sig för henne lårmuskler var så stora *wow*. Då rekommenderade jag henne att köpa jeans leggings som jag bar just då hon sa: Where and how much. Hur grym försäljare är inte jag?
En annan bra försäljare är min kusin M det var hon konverterade mig till Sheer cover. Sanna mina ord när jag säger att det är som att kliva in i Tv-shop då man går in i hennes badrum.  She got it all och hon skulle med få utvalda ord få mitt badrum fylld med produkter. Got to love her.

Därefter gick jag till jobbet för utvecklingssamtal med chefen. Vi började dock lite med skoshow då hon har beställt jätte fina skor från USA. De var lite tighta (konstiga USA storlek) men vi kom överrens om att hon skulle Suck it in och behålla dem för de var så fina.  Under mötet satte vi en utvecklingsplan för mig för kommande månaderna. Låt hoppas att jag utvecklas nu :)


( lol tre hål i pannan efter en olycka då jag var 1-2 år och fick en cykel över mig)




(min kaotiska smink väska, ser att allt ligger strategiskt men det enda jag gjorde var att försöka dölja en sak men det gick tydligen inte så bra :P )


( skorna från USA, bilden ger ingen rättvisa för de är så söta)


( provade chefens acne skor)


( dem här klackarna glider jag med på jobbet... NOT.. )

Kommentarer
Postat av: Nyopererad / Näsplastikbloggen

Haha, förlåt, men hade det inte bara varit lättare att ta ut kartan?

2010-03-31 @ 16:55:18
URL: http://nasoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0