torsdag 25 mars

Jag valde att bara ta det lugnt igår kväll. Det vart stor städning i mitt rum. Mission: måste hitta Usb-kabel till min kamera och mitt telia simkort, lättare sagt än gjort. Det vart städat i rummet utan vidare framgång på mitt letande. Min ena rommie åkte till Rom för en vecka och min andra halva åkte till gbg på affärsresa så det blir Gee home alone denna helg, vad ska jag hitta för bus tro? Jag köpte lite vin och påbörjade ”pamper Gee time”. Mitt i allt så ringer vakten Hugo som fick för sig att lura mig ner till söder för en liten drink. Han slutade igår att käkat antibiotika så han var väldigt angelägen att gå ut. Från två personer till 5 blev vi. Satt på något hak i söder, billigt öl lol. Vakten vid dörren var trevlig och vi träffade på väldigt intressanta personer. Inom kort drog Hugo fram tequila shots till oss alla. När ska folk fatta; Gee dont do tequila? Inte sen Eri 04 ha ha ha h ni som var där vet. Fast ibland kändes det som tequilan där var utspätt med vatten och citronen utbytt mot en sur apelsin. Ha ha ha. Kanske var det så att vi drack månaden ut så kroppen hade härdat? I dont know. Bästa stället att spendera sommaren på är ERITREA inget snack om saken. Har aldrig haft så roligt som jag haft där. Plus att jag hittande min andra halva där snart 6 år sen.

Jag var redo att gå hem till mitt städade rum då vissa insisterade att dra till Ankan där resten av kollegorna var. Då vi gick ut kom den en tjej springade ut i bara linne och massor a tatueringar.  Hon frågade vart jag var på väg och om jag var singel. Gee was like; say what? Lesbian love? Men tydligen var det vakten som bad henne springa efter mig för att höra om jag var singel ha ha.. better luck next time boo =)

The laughing duck. Där var ta mig fan Alla från jobbet. Hade kul. Satt vid Pappan från ”svensson svensson”. Har sett han där ofta men idag var han bara tragisk utan vänner satt där men en shot och öl!.  Jag och Lou gick hem innan folk börja dra igång, Låt oss gå vidare snacket. Var hemma lång innan 03:00. Hjälpte Luo att packa, lagade även mat åt oss och sen somnade vi så sött.

Idag är det fredag.. vaknade glad. Ska jobba 18:00.-01:30. Därefter ska vaken Hugo hämta upp oss i Limo och kvällen fortsätter. Vet dock inte vart vi ska ännu men det kommer bli grymt bra..

ska duscha nu och fixa håret puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0