mini blogg: twitter

ha ha ha jag skaffade just Twitter.. fattar dock inte varför..ett till lösenord att memorera liksom.
där heter jag geeemee ha ha ha ha långsökt i know... men allt var för tusan upptaget he he he
Bästa med twitter är att man inte behöver skriva så mycket, som att uppdatera facebook status. Nu kan jag skriva allt konstigt som mig händer då jag dagdrömmer  =)

Nu kan man också smyg titta vad alla kändisar gör runt om i världen, typ.. nu skalar hon sin apelsin *spännande*
Ärligt talat så har har jag noll koll på alla kändisar så jag vet inte vem jag ska stalka, typ jim carry skulle vara kul och följa ha h ha

check it out...

nu ska jag kvittra lite

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0