underbart är gott

Jag har legat hemma och mått blä senaste dagarna, har knappt fått friskluft. Ringde just min roomie som är ute och firar sin kompis som ska gifta sig. Fick just en inbjudan att komma sen 2 sek efter kom samma samtal där hon insisterade att jag kommer hon skrek: shiiiiit billiga mojitos ha ha ha ha, fan va hon älskar den drinken.

Well, ska iallafall hoppa i duschen and do my hair.. om jag är fortfarande på G då kanske jag åker ner.
Hörs senare


Jag drinker gärna öl ( after works) men när jag går ut dricker jag det mesta INTE cola drinkar och gärna drinkar baserad på whiskey. Jag gillar däremot inte girly girly drinks, gillar dock cosmo ( inte i cocktail glas) ha ha en bartender sa till mig tyvärr så har vi inte cosmo, jag sa hello, jag ser citron vodka och cointreau. han sa: jo men vi har inga cocktail glas ha ha ha Give me without, chockad sa han är du säker??

Jag vet att många tycker att det är "opassande" för tjejer att dricka öl på sture men i dont give a crap bout it. En kompis sa till mig här om dagen: Gee jag tycker inte att det är sexigt då tjejer dricker öl men du är en av få som ser fortfarande sexig ut med öl i handen! nawwww sweet huh?

Vad är eran favorit drink?



Kommentarer
Postat av: Nyopererad/ Näsplastikbloggen

Haha, Extreme Makeover skulle jag vilja se igen. Undrar hur många personer som inte made the cut i slutändan för att deras kroppar helt enkelt inte pallade 10 olika operationer samtidigt?!



Jag tänkte fortsätta blogga fram till sommaren eller så, jag vill ju gärna att folk ska se hur näsan ser ut efter ett par månader och dessutom tror jag att läsarna vill veta hur det är att leva med en opererad näsa. Liksom, är den öm i evigheter efteråt, märker bekanta en skillnad etc?



Jo, apropå det här inlägget. Jag är en ölkvinna! Men du verkar hänga mkt på stureplan förresten? Du jobbar i Icebar antar jag? Jag vågar mig typ inte närheten av stureplan, känns som att om man inte ser ut som en topmodel blir man dissad?



Förresten, har du bott i USA? Du skriver så mkt svengelska xD

2010-03-31 @ 21:19:46
URL: http://nasoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0