vackra lördag

Idag är en sån där underbar dag!
Vaknar av solens varma strålar som bländar mina ögon. Låg i min säng och tänkte, det här är en dag som man bara vill sätta stopp för tiden så att den magiska stunden inte tar slut. Precis så där känner jag när jag är hungrig och vill bli mätt men inte att den goda maten ska ta slut. De borde uppfinna mat som man kan äta för smakens skull utan att bli svin mätt. Fan vad jag skulle äta då. Oj, vad dum jag känner mig nu, när det finns människor runt i världen som äter för att stilla sin hunger men aldrig äta för att bli mätt. Re-frase: Det borde uppfinnas mat för västerländska länder så de kan äta och inte bli mätta eller mätta och mat i-länder där de kan bli så mätta att de även kan äter mat för njutningens skull. In a perfect world!

Nu har jag storstädat, putsat, dammat, moppat, tvättat kläder, diskat och damsugigt (inte i den ordningen). Det jag har kvar att göra är föna och platta håret och hårtorka min ullmatta som jag fick för mig att tvätta idag. Det var för roligt att tvätten den, hoppade i badkaret med mattan, fick trapptvätta den för hand, fot. Den vart svin tung med all vatten.. sen halkade jag två gånger i badkaret med kläderna på.

Snart ska jag komma i stämning för lite brazilano-fever. Igår köpte Jag och Luo biljetter till festen. Vi gick till systemet för att köpa lite gotteri, de gick fort. Jag sa: låt oss hoppas på vår och köpa Rosé vin sen gick vi därifrån.

På tv fick jag också chansen att se Flavio spela lite fotboll, han fick gultkort he he, för en jätte onödig sak från domaren. Fick även bevisat idag att bojan inte är riktigt klok! Han fick flipp-mode under studiosändningen och bara lämnade scenen alla vart paff och skrattade och sa tack bojan.

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll. Jag älskar att dansa men jag har svårt för att dansa salsa, samba och allt sånt. Inte för att jag saknar rytm, med lite % in my system så kan jag svänga mina höfter. Jag tror nog att jag inte gillar dansa sånt för att jag gillar vet vad som skall komma.. Jag gillar inte sudden moves lol. Var på en födelsedags fest i karlstad där det bara var latino musik. Jag nekade alla som bjöd upp mig, så kom en svensk kille med gipsad arm och bjöd upp mig. Kände att jag inte kunde neka honom + en gipsad arm… OMG i was so wrong, kände mig som Alice i underlandet som trillar ner i ett hål efter den omgången han gav mig med sin gipsade arm. NEVER AGAIN.

Musik on notch and lets get this party started, syns på munchen bryggeriet
Bejso




( Fina Lena hade b-day fest och en brazilian girl dansade där för oss)


( hur het är inte hon?)


Lite skyltar vi såg på systemet.
(där har vi det på rött/gult. JAG SKA INTE TRÄNA EFTER EN KVÄLL UTE!


( den här går att diskutera men säger System bolaget så kanske det är så :P)


                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0