Bilder från igår

Jag håller vad jag lovar och här kommer bilderna från gårdagens tur. Bilderna från idag kommer troligen upp imorgon (ond cirkel, hjälp).


(hihi lil B envisades med att sparka av sig skorna och vi gav upp till slut)



( Lady Gaga? is that you??)


( lite efter men tänkte prova på axel-grejen)


(vet fortfarande inte varför jag köpte den här :S )


( skor från junior sidan hos din sko)


( med nya skor får man hoppa i sängs)


( Fan vad jag hatar fötter *fotfobi*)

Det får räcka! pallade inte ta bilder på allt jag köpt, orka ha modeblogg, hatten av för er som orkar och ni stackare som försöker! Jag vet inte ens vad min blogg handlar om :s om ni råkar ni veta... HOLLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0