Fredag 14 Maj

Idag var jag ute och yra på stan.  Tjejerna hade lovat mig att jag inte skulle köpa onödig impuls köp. Vårjacka var dagens måste! Självklart vart det lite mer. Fy fan för alla små krafs de ställer fram vid kassan, det är taskigt juh, medans man väntar på den tröga kassörskan har man ju hunnit snappa till sig massa saker vid kassan. Jag vet att det är deras taktik och det fungerar UTMÄRKT, tack ska ni ha!


Jag var stark nog och tackade nej till skräpmat, magen kurrade men jag höll mig till shopping rundan var över. Gick sedan till Vapiano (östermalmstorg) och åt en utsökt måltid. Därefter gick vi och fikade. Jag vet inte vad som hände med Lou Mellan Vapiano och fiket men hon brast i skratt över allt och ingenting, vi fick alla dock gott skratt. Hon är härmed döpt till Lapplisa, jag tror inte hon skulle uppskatta om jag förklarade varför så jag låter bli ha ha. 
Jag väljer idag att inte visa upp allt jag köpt idag, YA´LL DIGG!!

Här är i alla fall en del av dagensfångst!


(Jeansjacka, 2 t-shirts, skarf x2 totalt 29:50 sek :P)



(snabb bild, är inte mycke för POSE så klädhängaren blir min bästa vän)


Köte två nagelack, blått har jag inte haft sen 5:an så det var kul köp. Köpte även två eye pen, guld och blå. Den blå blir riktigt snyggt till sommaren och guld då man ska ut på dans kanske. Läppglans är ett MÅSTE, valde en glans utan färg eftersom mina läppar är hetare en Kissies *blink*. Den rosa flaskan är även ett måste ( mina afro sister skriker : eeeehhhemm u know it sis) Det är en Super conditioning oil sheen eftersom afrikanshår mår helt enkelt inte bra utan det. Köpte även en klocka, har inte använt klocka på as många år nu, tänkte att det var dags. Summan av kardemumman blev BARA 69:50 sek (billigt va?) hmm fattar inte hur min diamant örhänge hamnade där, altso den stora inte den lilla :s


( mums, Vapianos, är lite osäker om detta är klassad som onyttigt men gott var det)


(Lapplisan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0