Halloj Vacker


Hur står det till? Hoppas allt är bra med er! Vill välkomna några nya läsare, alltid trevligt med nytt folk. Speciellt då man jobbar med det jag jobbar med ca 140 000 mer eller mindre nya ansikten/ år :).

Idag var min dag planerad in till det sista men självklart gjorde jag INGET av det jag skulle. Det därför jag säger att man ska vara spontan, det dyker alltid upp saker i sista sekunden men lika glad är jag för det annars får man bara en dålig dag.

Jag och kusinen var förbi en frisörsalong förra veckan och planerade en klippning ihop. Hon klippte sig och jag velar fortfarande. Efter en massa ”men ”så bokade jag idag en klipptid hos en tjej som jag fick rekommenderat. Precis innan duschen fick jag höra att vi skulle ha lägenhetsbesiktning. Ringer och ber snäll om en ny tid (eftersom tjejen jag vill ha var upptagen) han sa ok. När min roomie kommer visar det sig att det var 1 timme senare än jag trodde vilket innebär att jag inte kommer hinna till den nya klipptiden jag fick. 1 timme senare Ringer jag frissan igen:
Gee: Ja,hej, jag hade tid hos er som jag skulle vilja ändra
Killen i luren: Hej Gee
Fattar inte hur han kopplade att det var jag då jag inte presenterade mig i luren (screeepy?). Bokade i alla fall ny tid till imorgon. Vi skulle just börja med städningen då dörrklockan ringer. Besiktningspersonalen kommer så klart 1 timme tidigare. Alltså skulle jag hinna till min klippning MEN vågade inte ringa igen efter 3 gången. Hoppas verkligen att inte jag bangar imorgon, när jag fönade mitt hår insåg jag hur jävla långt hår jag har:( nu ska jag klippa mig kort efter 6 år. Idag skulle jag även tatuera mig men det hann jag inte heller med, får boka om.

Gick till syrran handlade lite saker, busade med mina söta syskonbarn också. Jag behövde skor ( vem behöver inte fler tänker ni ). Det bästa är att jag har storlek 35-36 så jag kan handla( låga skor) på junior sidan ha ha ha, bonus är att det är även billigare där. Mina converse är junior storlek. Något annat jag gillar är att handla är oversized t-shirt eftersom man aldrig behöver prova dem. Jag är INTE så tjejig när det kommer till shopping, fort ska det gå gärna med en latte macchiato i handen.

Det har inte vart massa tjat om mina naglar på sistone kanske för att jag har misshandlat dem.  Vågar knapp visa upp dem, naglarna har blivit såååå mjuka att jag inte ens kan ta loss min klocka själv. Bokade tid hos Miss J nageltjej efter massa tjat från henne så gick jag till henne med händerna i luften. I surrender, call ur girl. Snabb var hon med att boka min tid, 2 min senare fick jag bekräftelsemejl .

Imorgon: Fixa naglarna, 30 min senare klippa håret (om jag inte bääängar) och sedan ska jag spendera kvällen med att göra hela sommarschemat. Bilder på naglarna och håret kommer upp kanske imorgon (troligen senare ha ha).

Ha det så bra


( jag o Lil´B under cheeryblossomtree, YES pollen attak efteråt)

Problem med dator så bilder kommer upp senare





Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Den ha varit toppen. :D

Hehe, Okej. Jo den va toppen. :D

Händer idag?

2010-05-21 @ 10:27:57
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv; ja kanske :)

Det är bara bra med mig tack, med dig också hoppas jag!

2010-05-21 @ 15:52:38
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0