(iPhone blogg) ahhhhhhhhhhhhhhhhhh inkräkt...

img_6807 (MMS)

(iPhone blogg) ahhhhhhhhhhhhhhhhhh inkräktare! Är det sååå förbjudet att njuta av det fina vädret vi har? Har valt att vara hemma hela dagen men valde att ha öppet fönster för att få lite friskt luft! Då hör jag massa surr, i was like wtf, vänder mig mot fönstret o ser typ vårens största humla på besöka in tha G-Spot! Jag hatar kryp har inte heller mage/mod att döda småkryp (får dåligt samvete av det) vem vet det kan liksom vara någons far,mamma,bror,syster ( vet inte än hur man skiljer på hona o hane i insekts världen)! Jag öppnade upp hela fönstret o tänkte fly forest flyyyyyy! Vilket humlan gjorde till slut! Skulle aldrig kunna sova i ro med jävla surrandet vid fönstret! Ser ni humlan vid mitt fönster? Ps, alla Absolut flaskorna har jag uppstaplade för att jag Älskar varumärket jag dagligen jobbar med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0