(iPhone blogg) Tack o lov för pendeln! Ja...

(iPhone blogg) Tack o lov för pendeln! Jag måste medge att jag älskar pendeln hade nästan glömt hur jobbigt det är att åka tunnelbana! Folkmassor, trängsel, onödigt stressade personer ( hello missar du denna så kommer nästa tåg om 10min) och sist men inte minst VÄRMEN i tåget! En annan jobbig sak är att det är oundvikligt att tjuvlyssna på fjortis ja-ba-han-ba-snack. ohhh vad jobbigt med nationellaprovet, asso jag ville slänga tuggummmmi i hennes hår (fan va ond)! Många gånger vill jag lägga mig i och säga men hörredudu but i dont! Sen finns det alltid en liten shit unge som ska stirra ut en! Oblyga rackare må ja säg! Dont get wrong ja gillar barn (iaf vissa) men den här var en jobbig unge fråga mig om alllllt som rörde sig och avslutade med frågan VARFÖR! Tur nog hade jag en klubba i väskan det fick tyst på ungen! Att ta godis från främling??? Snacka om tant varning om man går runt med godis i handväskan! Ussch! Xoxo Gee


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Hoppas du har haft en bra dag! :)♥

2010-05-20 @ 21:45:29
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0