(iPhone blogg) tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena...

img_6807 (MMS)

(iPhone blogg) tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena! Idag är jag ledig! Sov hos syrran i natt o blev väckt kl 7 av 3 energiska systerbarn! Hade glömt för en stund att klockslaget 7:00 fanns! Gick till scratch nails o fixade naglarna! Det vart goooold! (* sjunger* I ain saying im a gold digger but i ain Messing with a brok ni*! ) Nu är jag på väg ti syrran! Musiken pumpar i hörlurarna! Vill ni veta en pinsam grej jag var bra på att göra? Mina förra hörlurar glappade, då hörs musiken i hörlurarna samtidigt som jag bjuder alla främmlingar i min omgivning på musik och dumma jag fattar inte varför alla stirrar på mig lr mimar till min musik! Nu nojjar jag alltid över det om någon stirrar på mig :) Hörs sen xoxo Gee


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2010-05-30 @ 21:14:43
URL: http://blertaademi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0