It´s Alive

EN gåva från ovan som jag tappade ner för trapapapapapan. Ops i did it again i droped my iphone and it fucked up again oh baby baby. Iphone nr 1 dog i oktober, gubben som skulle laga den sa att den var slut det enda den dög för var som reservdelar. Jag hade inte mage att slänga den efter alla dessa fina stunder vi haft ihop *snyft*. Jag har haft den vid nattduksbordet (låg där ensam o allen och dammande). Luft från ingenstans får D för sig att Ladda iphonen, jag tänker, ja ja den är död don rub it in my face. Då hör jag det mest underbaraste ljudet *pling* ( ni som har iphone vet ljudet då den laddar). It´s alive, min iphone nr1 har kommit tillbaks från dem döda. Tshihi nu har jag två iphone, en svart och en vit!

Ni tänker… so what… glädjen hos mig är att jag slipper gå runt som en förvirrad person med två mobiler nu. Längtar tills juni då den nya iphone uppdateringen kommer * oh joy*
Nu kan ni nå mig på mitt vanliga nr :)






Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul att båda fungerar ;)

Gillar din blogg :)

2010-05-16 @ 22:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0