Makt missbruk!!! Inte tillåtet.. Inte til...

Makt missbruk!!! Inte tillåtet.. Inte tillåtet! I was just mindin my own buisness when this fake cope came out of the blue! Passerade just spärrarna då ca 7 låsaspoliser aka väktare kom upp för rulltrappan! En ordningsvakt bad att få se mitt slkort för att se om den var giltig! Jag sa det klart den är giltig eftersom spärren lät mig passera *daaaah*! Då ville han se id eller kvitto, fattar inte varför men jag gav han kvitto! Där efter ville han se id! Jag ba shit no! Enda personerna jag visar id kort för är poliser och Systembolaget! Då börja hans ton bli mildare o han ba såå vad ska du göra ikväll? Jag ba skämtar du? Han svarar nee du e söt så jag tänkter bjuda ut dig ikväll! Jag bet ihop , tog mitt slkort och sa: Tack för att du fick mig att missa mitt tåg och 3 dyrbara minuter i mitt liv! / arg Gee


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv:

Haha, okej :)

Då tycker jag du ska ta och göra det !



Kramar Rebecka

2010-05-27 @ 21:49:16
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: kattis

vad creepy han är :S

måste bara säga att jag gillar verkligen din blogg och undrar om inte du kan ha en frågestund? du är fan sjukt roligt tjej :) / K

2010-05-28 @ 01:47:00
Postat av: Anna Katana

Vilket pucko! Vissa tro visst att de kan ragga hur som helst.

Ha en underbar helg!

2010-05-28 @ 13:10:55
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0