Sex and the city 2

OMG, kan inte fatta att tiden går så fort. Snart är den här Sex and the city 2 the Movie. Jag är sååå jävla glad att det inte går att mäta min glädje. Jag var skeptisk då jag hörde att de skulle släppa ut en till film. Jag menar boken var bra, serien var fab och filmen var beon good. Det var liksom snygg avslut. Vad ska hända nu liksom? Ska dem alla skaffa barn? Den enda personen just nu som är ”sex and the city” är Samantha Jones. Ska carrie skaffa barn? I dont know men jag kommer vara BÄNKAD front row with my cocktail drink in my hand ( fuck, glömde att jag har min vita månad så det får bli en cosmo virgin).

Sex and the city har blivit som en religion för mig, kulturellt, relationsmässigt och mode. Många som känner mig vet att jag alltid citerar från serien. Mina bästa citat från serien är:

- Mr big som släpper av carrie vid hennes port. Hon frågar ”have you ever been in love” och han svarar ”absofuckininglutly”

- Samantha säger ” i lost my orgasm” Carrie svarar ”where? In the cab?”

- Samantha ”im a trysexual, i try everything once”

- Carrie " I like to have my money where I can see them - In the closet"

- Mr Big “I have to hand it to you, kid. Most people come to Paris to fall in love. You came and got slapped.”

-  Miranda “ what I want is to get laid wha I need is to get laid I wanna get laid”

- Miranda
: ’I mean what was I supposed to do, stand around and chit-chat about the weather? The man has been inside me, for God’s sakes!’

- Charlotte: So how are you?
Carrie: I'm good. How are you?
Charlotte: Great.
Carrie: I told Aidan about the affair and he broke up with me.
Charlotte: Trey and I never had sex on our honeymoon.
Carrie: You win. So. Should we get more coffee or should we get two guns and kill ourselves?

- Carrie
“I had often fantasized about running into my ex and his wife. But in those fantasies, I was running over them with a truck.”

- tjejerna sitter och fikar som vanligt och plötsligt sager Samantha ” his spunk tast funky” Charlotte spärar upp sina rådjurs ögon och lämnar kaféet bums. Miranda säger ”and she´ll never come back”

Oj, jag skulle kunna fortsätta hela dagen men det får räcka! Vilka är med mig på en grym bio kväll den 27 Maj, Sex and the city 2 the Movie.

Flesta av mina vänner är snabba att säga Samantha påminner om mig, då vet jag att de främst syftar på hennes kvickhet i hennes svar, att hon är spontan och säger allt som faller henne, Nothing else, i promise *blink*

Vilken Sex and the city personlighet har du?


(så jävla het! psssst i samband med premiären så kommer det att komma ut en vis produkt som jag kommer att köpa med detsamma, säger dock INTE vad det är eftersom...)


( vem av tjejerna stämmer överrens med din personlighet)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hejsan dear det var år o dagar hur mår du ?? sj är det bra häär :)



jag nu är jag tillbaka ska tracka din blogg :)



aså jag fattar noll sidan du gav mig ... kanske lite information ??

2010-05-14 @ 14:29:39
Postat av: Althea

Lol, massa härliga citat! Absofuckinglutly ;-)



Har f.ö frågestund i bloggen! =)

2010-05-15 @ 16:59:23
URL: http://rockerland.blogg.se/
Postat av: Karllita

mr big " Vi har gjort allt för att förstöra det här fortfarande , men vi har inte lyckats"



Mr big to Aidian (about Big`s Girlfriend): " She can always Reach me, But i can never reach her, do you get me?, she can always reach me, but i can never reach her"



2010-05-19 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0