SNTC 2

OMG, dagen är här. Idag ska jag på bio och se den omtalade sex n the city 2. Jag har längtat som fan efter att se denna film. Första filmen som kom ut gick jag och såg den 4 dagar efter premiären pga att jag jobbade. NU har jag bytt mitt pass för att se den i tid ha ha. SNTC har verkligen präglat många unga kvinnor och det märks i biosalongerna. Då jag gick för att se den, hela salongen var smockad med uppklädda tjejer i högklackade skor och fåtal killar. Killar det är inte olaglig att se den filmen bara för att det är en chic-flick och ni blir inte gay över en natt om ni ser den, jag lovar. Lustig nog så var de få killar som var där faktiskt gay. What tip me of? The chiwawa i knät.

Killar Om några verkligen borde se SNTCr det så är det ni eftersom de kanske besvarar era frågetecken över fenomenet ”kvinnor”. Nu ska man väl ta filmen/serien med en nypa salt. Trots det finns det rätt mycket sanning i serien. Där pratas det ut som saker inte tjejer ”bör” prata högt om. Exmpelvis, första gången du ska bajsa hos din nya kille, du råkar fis/pruta framför din kille, his spunk tast funky eller du ha råkat blodat ner sängen under natten. Hello, dessa frågor har säkert dykt upp i alla tjejers huvud men ingen vågar tala högt om det. Svar på det killar, YES, vi har också behovs, vi bajsar och pruttar precis som ni gör, det krävs ingen genie för att fatta det. What goes up must come down and what goes in must fuckin come out, eller hur?

Jag är den typen som pratar om allt som dyker upp I mitt huvud många gånger har mina killkompisar sagt, Too much info. Vaddå liksom, varför ska det vara så svårt att höra då en tjej gnäller för att hon har mensvärk eller ägglossning, hade vi kvinnor inte haft dessa värkar skulle ni pojkar inte excitera.  Därför gillar jag jävlas, speciellt med Emil om vilken mensvärk jag har ( fast jag inte någonsin lider av mensvärk) och man ser hur det kryper inom honom.


apropå ingenting, jag tror jag är den enda som inte tycker att chiwawa hundar är så : ohhhhh va gullig. Visst, vissa småkryphundar kan vara jätte söta men det värsta är att jag vill ta världens sats och sparka dem i luften ha ha ha erkänn ni har också tänkt på det :P. det finns ett videoklipp då en gammal tant sparkar iväg en bäbis (låsas bäbis) ever since kan jag inte sluta tänka på det. Ni ser en söt hund och säger ohhhh, jag ser en liten hund och tänker: SPARKA. Ha ha ha nu är många hundälskar ovänner med mig men jag lovar jag har aldrig sparkat någon hund eller levande ting J.

enough bout dogs, mens and aces. Nu ska jag SPARKA en hund igång dagen¨men en dusch och plocka ut en outfit for tonight :P *not*.


ha en Wooonderbar day!


( you say: ohhhhh)


(I say : Grrrr)



( Gee goes: OOOOOOLLLLÈEEEE)




Kommentarer
Postat av: Leonie

Tävling på bloggen, vinn Mascara & Läppglans (oanvända)

Allt du behöver göra är att komma på det bästa bloggnamnet eftersom jag är onöjd med mitt. Reglerna står på bloggen.



http://ssweetlips.blogg.se



Kram, och lycka till!

2010-05-27 @ 11:43:41
URL: http://ssweetlips.blogg.se/
Postat av: Fia

Fin blogg! Kul att hitta gamla klassisar och se vad folk har för sig nuförtiden! Hoppas allt är bra!! /Fia

2010-05-27 @ 13:07:19
URL: http://fialotten.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Åh, jag vill också se "Sex and the city 2" !



Ha det så trevlig och hoppas filmen var bra :)



Kramar Rebecka

2010-05-27 @ 17:07:04
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0