Tävling

Inget illa mot dem som har det men Jag vet inte vad grejen är med tävlingar i bloggvärlden.  Bland kommentarer dyker det upp, var med och tävla om veckans blogg, skriv som kommentar att du är med och länka att du är med i tävlingen.
1. Du anmäler dig *rullar med ögonen*
2. Du lämnar kommentar * blåser upp luggen*
3. Du länkar personen * biter snett på läppen*(erkänn du biter dig i läppen nu?)
4. Personen som håller i tävlingen skriver: Kolla in nån gång i veckan så kommer jag avslöja vinnaren.

Gee analyserar.

1. Eftersom personen lämnade kommentar blir man säkert nyfiken och går in på deras sida= 1 ny unik läsare.
2. Eftersom du svarar tillbaka får de en aktiv kommentarsfält.
3. Eftersom du vill gärna vill vinna så LÄNKAR du personen= fler läsare via din blogg
4. Eftersom du är nyfiken på vem vinnaren är går du in på deras sida typ varje dag = 7 besökare i veckan.

ok, en lycklig vinnare blir det till slut. VART NÅGONSTAN ÄR MAN EN SJÄLV EN VINNAR? Jag förstår att hela grejen är att få fler läsare men i själva verket är det personen som håller i tävlingen som VINNER sin egna Tävling.*ego*

Misstänker att det vilar en förbannelse över mig eftersom jag ALDRIG vinner tävlingar *bitter?* men likförbannat är jag väldigt tävlingsinriktad person. Im a fan of espresso house´s Latte macchiato. Här om dagen erbjöd de mig att fylla i en tävling där jag har en chans att vinna *håll i hatten* 12 000 :-. Jag slog till direkt och fyllde i formulären.

Gee: wow, tror du jag vinner? *blink blink*
Espresso killen: eehhh ja varför inte
Gee: hur stor är chansen *spärrade förväntansfullt ögonen*
kaffe dude: typ 15 personer i HELA Sverige
Gee: Oj, det var lite men 12 lax liksom

Snubben: ehhh jo, det är nämligen så att du inte vinner 12 000 Kr utan du vinner en latte om dagen under ett helt år.
Gee: jaaahaaaru de sägeru nu va?!
*snap*

 Kalla mig gammeldags men är det tävling ska man fan vinna något. Vem vet jag kanske borde ha en tävling snart eller vad tycker ni?

1. Veckansblogg *loooool*
2. Het dejt med min roomie (she so goin to kill me)
3.  Två fribiljetter till Absolut Icebar Stockholm? Och få grymma drinkar serverade av mig?

Har du vägarna förbi Rösta fram vilken tävling som vore bäst att ha..


( Visst är jag grym på att rita?)


( Jacka från le bombastic, linne köpt i Paris, acne byxor, converse, dior brillor och ehh svart sminkväska, men visst är det en lyxförpackning. Mijaow, tur att hon är i Milano nu annars hade hon dödat mig, shit det kanske finns internet där borta.. eller?

( Sveriges cooolaste bar, alltid - 5 grader, drinkar serverade i ett isglas upplevelse du sent kommer att glömma *reklam or WHAT här har ni en feeeeet länkning*)


Kommentarer
Postat av: Luring

Gee min ljuvliga nussenos.. vi måste verkligen ha lite bloggkurs och fotoredigering, you are slakting the pictures woman.. :)



Krams!

2010-05-22 @ 08:57:13
URL: http://www.ebbaluring.wordpress.com
Postat av: Åmmmmååå

UOOOOMO

2010-05-22 @ 16:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0