ut med det gamla och in med det nya

Jag gillar variationer i mitt liv. Därför ändrar ofta färg och form för få något nytt och spännande. Nu är jag så less på mitt hår att de skrämmer mig. Jag experimenterar alltid med mitt hår klipp och färga var min refräng. Jag har haft sjukaste hårfärgerna genom högstadiet och gymnasiet. Jag blädrade genom gamla bilder och hittade alla bilder o kollaget jag kistrat ihop. ( ha ha .

Min mamma och min BF gillar inte att jag hade kort hår, så jag har haft långt hår i snart 6 år. END OF IT NOW! Jag ska göra något kul med håret.

Jag är öppen för det mesta, vill dock inte RAKA av mig allt hår.
Har ni några tips hur jag ska fixa håret?


(lol första bilden är förblekning innan jag färgade till den riktiga färgen )


( den här bilden la jag upp på FB Alla trodde jag hade klipp håret men jag hade bara en peruk på mig fö att testa om jag passade i kort )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0