Växjö

Vi var i växjö igår, trots att det var trist väder. Vägen dit är lång (50 min). Jag blir lätt rastlös så vi lekte lite lekar på vägen dit. Jag har en application i min iphone: Gooface, där man kan leka lite med bilderna och få roliga resultat. Går att ladda ner gratis på Applestore.

Alla fyra fick samma bild och vi skulle fördärva bilden, ingen vet vilken bild som tillhör vilken person och sedan röstade vi. Gissa vilken min bild är??



Svar: Bild nr 3 är min och även utnämnd till resans vinnar *YES*


( luft från ingenstans så kom även den här truppen och fyllde gatorna med oljud)


(eftersom mina naglar trillade av en efter en var jag tvungen att köpa nagelfil, köpte även rexona 48h, den är fett grym har dock stark doft, därför har jag den alllllltid i väskan incase of you know what ha ha)


(Jag måste börja använda mindre väskor så jag köpte den här rackaren)


(Jag gillar storleken och detaljerna med axelbandet är inte till min stora förtjusning)


(Köpte massa hår grejer, vilket fick mig att inse att jag måste klippa håret)


(Köpte set armband, gillade dock bara den med nitarna på)


( fick fin present från Åhléns)


( det spöregnade och en viss person (inte jag) fick damp och sprang sist biten hem) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0